when life gives you lemon..

Thursday, November 8, 2012

finale..

le me..
assalam.

it's been a while since the last post i guess?. nah. just couples of weeks leaving you alone. mianhe. so. enough with the craps. lets start?

finale? kay. den dah cuti mak jemah oiii. alhamdulillah. dah cuti pong. ye aku tak suka sekolah. bukan tak suka. tapi jemu. sekolah 5 hari seminggu. kadang kadang 6 hari seminggu. this is what i call shit. school session yang tension. aiyakk! sakit jiwa aku. ni dah dapat buku teks tingkatan 4. hambik kau! sekali 21 buah buku teks aku hangkut bawak balik. celah mane aku nak simpan tipah ooiiii!. bilik aku dah tepu dengan buku. ni belum masuk dengan buku subjek pilihan. biologi. dengar cerita budak bio dapat 25 buah buku. #pengsan. aku pilih bio tahun depan.

saya pergi sekolah untuk belajar. bukan bina muscles. harap maklum. terima kasih. assalam..

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!