when life gives you lemon..

Thursday, October 18, 2012

long time no see maaa.

Cha Eun Gyeol..
assalam..

hai..well it has been a long time since my last update. ok. aku hiatus. study. PMR. sekarang ni dah free. actually dari sehari ke sehari aku nak update tapi takdo idea. ok. aku admit. sejak PMR ni otak aku lack of idea. macam dah bocor. keluar melarah je isi dia. otak blank. 

PMR dah berlalu. sekarang ni pasca PMR. ok. bunyi macam seronok. tapi sayangnya...... aku tak sanggup untuk meneruskan kata-kata aku. *eceh ayat macam tahi. *mengeluh panjang. aktiviti semua ppffffttt. sokay sokay. aku ada option. nak datang sekolah atau tidak. *jangan tiru cara saya. kalau cikgu aku baca ni boleh kiok aku. ah. biarlah. aku cuma nak lepaskan tekanan. i do need a place where i can release all my tension. because i'm a normal student. not a robot.

my current activity. reading novel. listening to music. painting. and most of the time schooling session. ok. that is definitely a boring activity. takpe. ni tengah dok mencongak nak buat apa pulak lepas ni. aku rasa haritu macam banyak aktiviti nak dibuat. sampai hari ni terus kering. hah sudah.

currently addicted to block b and infinite. addicted to novel fixi. terasa macam nak buat fiction lah pulak. takpe. cari idea dulu. sekian dulu daripada saya. tak perlu kenal siapa saya.

wassalam.

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!