when life gives you lemon..

Tuesday, July 10, 2012

can i make it?

bola pun ada hak milik..take note..jangan curi..

assalam..
sports month aku tak habis lagi. esok ada acara akhir sebelum sukan. aku masuk 100m,200m,4x100m,4x400m. cukup kuota aku sebagai seorang ahli. 2 acara individu 2 acara berkumpulan. tak pernah datang latihan ye. tuptup esok kena lari. 200m. dalam keadaan aku yang hidung tersumbat sebelah. ada jugak yang tumbang ni. sebab? lack of oxygen. tolong saya! aku harap kejadian hari sabtu lepas berulang lagi. sabtu ada merentas desa. keputusan macam pfffttt! then balik rumah terus dapat package lengkap. sakit abdomen,punggung,peha,betis tak ketinggalan tapak kaki. jalan pun lebih kurang macam kingkong. seksa. turun tangga macam nak turun apa je. tobat aku! jadi esok takde lah perkara macam tu lagi. alhamdulillah jugak lah. esok 200m lepas tu rehat 4 hari. then start balik hari isnin. selasa kejohanan. damn. my dear foot please cooperate with me. love you. assalam.

krillin's

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!