when life gives you lemon..

Wednesday, February 29, 2012

new name..

he makes me silent..:)

assalam..


hai..stalker blog aku..o.O..kau ada stalker ke?..entah..biar lah..blog aku dah bertukar nama!!..no more haurahairi..kau taip lah haurahairi kat google ke kat search bar ke celah mana ke..kau tak kan jumpa dah..haha..amacam??kejam tak aku??aku boleh dengar sorang budak tu jerit 'absolutely kejam!!'..haha..aku kenal budak tu..well..aku dah tukar url ni jadi nuneora.blogspot.com....


sebab utama aku tukar??sebab aku punya suka lah..haha..*gelak kejam..takde lah..aku dah bosan dgn url lama..aku ada sebab tersendiri kenapa aku tukar..kenapa kau letak nuneora??hehe..kau nampak boiferen aku kat atas tu??dia pernah typo nama dia untuk satu game..nama yang dia ter'typo' tu nuneo..hehe..aku pun tambah lah nama aku kat hujung tu..ra..jadilah nuneora..lala...


hehe..minggu depan aku ada ujian..argh!!..lepas tu ada marathon akademik 3 hari..jumaat,sabtu dan ahad..hari isnin baru aku start cuti..rasa macam nak cekik manusia pun ada jugak..takpe aku ada tempat lepas geram...hehe..nasib kau lah dinding..sabar je lah..ok lah..nak *do...assalam..

sekian..
amir a..hehe..

*-tido yang di'shortform'kan..

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!