when life gives you lemon..

Sunday, January 8, 2012

sekolahhhhhh...

bokeh..(i-city)..

assalam..


what a tiring week..even though only 3 days of school..but the homework seems like a month of school..grr..nasib dah siap..ni aku tengah bosan..jadi aku online lah sekejap..

so how's your school lil' kid?

school?.really wanna know bout it?..it was a disaster..during the first 3 days, i just keep yawning at the hall, during the assembly, even in the class..but not during recess..hehe..such an eater..i don't know..tapi memang agak bosan lah..biasalah..start sesi persekolahan memang a bit boring..tapi bila semua dah ok takda bosan nya..hari-hari penuh dengan aktiviti..arghhhh..aktiviti apa?..buat kerja sekolah!!..semua pelajar memang sangat mencintai aktiviti ini..kerana??ia amat menyeronokkan..dan juga penambah stres..terima kasih..

oh ya!..buku teks versi bahasa melayu dah sampai..aku tak dapat pun..tapi aku baca lah adik aku punya..tergolek aku baca..istilah sains ditukarkan kepada bahasa melayu..pening kepala..camne au tahun depan gaknye..nasib kaulah labu..btw..aku saje tukar header..kasi gila sikit..aku pun tak tahu kenapa aku tukar gambar dia..heee..yang tak suka aku tak kisah..bukan aku nak cakap "ni blog aku,aku punya sukalah!"..tak..pada aku semua orang ada hak masing-masing..korang nak suka ke tak suka ke itu korang punya pendapat dan pandangan..aku tak kisah..tapi hang jangan dok nak kutuk maki hamun aku kat sini..nasib aku dah buang shoutbox..rasa macam menyemak je..setiap kali aku klik link je,mesti keluar iklan..hebat..tak kuasa aku!..oh ye..goodbye..

assalam..
sekian..
amira..

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!