when life gives you lemon..

Friday, April 27, 2012

wall of fame..

scandal aku..source mr.google..

assalam..


wall of fame..dinding femes..haha..aku sebenarnya tengah 'mengerjakan' dinding aku yang tak seberapa nak lawa tu..before this dinding tu ada poster enormous upinipin angkasa..sila gelak..aku memang suka upin dengan ipin tu..lek lah..now i've changed it..poster tu aku dah cabut..dan aku tampal gambar manusia yang aku minat..macam scandal aku kat atas tu..sila pandang gambar atas..selain tu, aku tampal lah segala hasil tangan kayu aku ni..gambar yang aku rakam tu pun aku tampal..senang cerita benda yang boleh dikeluarkan dalam bentuk kepingan kertas tu semua aku tampal..silap hari bulan aku tampal resit kedai buku jugak kot..

apa mimpi aku buat dinding femes ni?entah..aku rasa macam nak buat..aku buat jelah..kalau mak aku nampak ni mesti dia komen macam-macam..me?just sit down and sigh..dia banyak bebel..benda pelik-pelik lagi dia kuat bebel..sebenarnya dinding ni tempat release tension aku..hehe..daripada aku dok pi buat benda bukan-bukan baik aku hias dinding botak bilik aku ni..

amacam blog aku??dah tukar kaler baru..haha..aku tak tau nak letak tema apa..tengok kaler macam retro pun ada..just plain old me..let it be..ok lah..14 mei periksa..macam nak apa aku tengok diri aku ni..full stop..assalam..

amira..

No comments:

Post a Comment

you're my best buddy!!